torsdag

Igår var jag på middag med jobbet, mycket trevligt och god mat =) Kom hem redan 20,30 efter att ha pratat med lillflisan i tel, längtade så mycket efter henne. 17mån och hon älskar att prata i tel =)
Men när jag kom hem sov hon så jag tittade på några avsnitt Greys anatomy. Jag är helt frälst i den serien. Tittar på säsong 1.
Min mamma och pappa har kommit ner från norrland och ska umgås lite med lillflisan. Hon tycker att det är så roligt när 2  personer ger henne 150% uppmärksamhet haha och morfar och mormor gillar att leka med henne också.

Idag har det varit lugnt. Håller på att kolla på olika klockar. Vi ha en ny och snart fyller jag år och det är morsdag =)
Vet bara inte vilket märke jag vill ha. Är det någon som har något förslag =) ????

Jobbar just nu, men det är bara 2 timmar kvar och sen ska jag hem och pussa på en sovande gullunge. Längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0