torsdag

Idag är det min sista natt för den här gången. Jag ska försöka gå 2 timmar tidigare. Har dottern imorgon hela dagen så jag vill inte gå runt som en zombi imorgon.
Idag fick jag min Mulberry plånbok, superfin som ny!!
Mulberry plånbok
Lite suddig bild =(


Har suttit i solen ett tag och den är riktigt varm =) Har fått lite färg tror jag. Var brun innan kom hem från Indien för 1 mån sen så man har lite bränna kvar iaf =)

Funderar om jag ska lägga ut lite kläder på tradera....eller det får vänta.

Ikväll ska J planera svensexa för en kompis så ett gäng killar ska komma över och grilla: Så det ska blir riktigt skönt att åka till jobbet och slippa höra deras "party"tips!! Hihi

Nu har solen kommit fram ur molnen igen...måste kila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0