tisdag

Igår var jag på stan med en kompis och åt luch och drack drinkar =) Vardagslyx!!
Det var så mysigt att sitta i solen fast det blåste lite och äta luch och snacka skit. När solen försvann bakom ett hus gick vi på en shopping tur. Det blev inte så mycket handlat, ett linne från Gina Tricot, diadem från Indiska  och nagellack från Scratch. 
Sen gick vi vidare till Skybar och drack drinkar. 
Fast runt 20,00 tiden var jag hemma och var dötrött. Fast gick och la mig gjorde jag inte utan började titta på 2 filmer, och somnade istället runt 01,00. Så imorse var jag trött igen. 

image26
Nu ska jag fixa mina naglar =) 

Idag blir det lugnt, ska fixa lite småsaker som jag inte hann igår. 
Jonas jobbar över idag så det blir bara flisan och jag hemma ikväll, tror att vi ska äta tacos mums....  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0