Söndag

Lugn och regnig söndag, Har varit och handlat en present till grannpojken som fylle 4år. Det blev en sparkcykel =)
Jag missar tyvärr kalaset måste jobba =( Men imorgon är jag ledig och ska åka på en shopping tur med min mamma =)

Skorna jag fick hem igår.
533594-29533594-28sandal
Alla passade perfekt. Rosa Converse är dotterns och dom vita och bruna sandalerna är mina =)
Köpte dem på La Redoute. 30% rabatt så det blev bara en 500 för alla skorna!!
Hittade inte rabattkoden nu...återkommer om jag hittar den. 

Har även fått en bärbar dator så nu slipper jag allt krångel med den gamla =)
image30

Nu ska jag börja göra mig iordning för jobbet.........
Ha det bra kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0