Sol sol sol

ASkorna var kvar och jag ska dit imorgon och kolla på dem, hoppas nu bara dom passar då har jag två problem mindre =)

Idag har det bara blivit slappa framför solen. Har lekt massor med dottern, grillat både till lunch och middag...mums fast man inte känner någon smak för min jäklans pollenallergi. Är ganska less på den, men det börjar gå ner lite iaf =)

Vi hade lite planerat idag, men vi struntade i allt och bara var hemma och slappa. Tvättat bilen har vi gjort det behövdes!

Nu sover O och Jonas är ute i garaget och meckar lite med sin hoj, han lovade att nästa gång han tvättar sin ögonsten ( hojen ) skulle ha tvätta min moppe =) Så jag hoppas att han kommer hålla det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0