Måste ta mig i kragen....

Att fixa det sista!!! Jag måste skicka in till försäkringsbolaget, min mobil, Kooba väskan och en mulberry plånbok blev förstörda när jag hade en dricka som läckte i väskan =( Vill gärna få något tillbaka.
Sen måste jag skicka iväg lite papper till vägverket. Men varje gång jag ska sätta mig ner och fylla i papprena så kommer det alltid något i vägen. Idag frågade grannen om jag vilje följa med och kolla på barnkläder och leksaker. Det är väll självklart man följer med =)
Men det blev inte så mycket handlande idag. Ett par solisar till dottern och schampoo och hårskum till mig =)

Har nyss beställt lite byxor till O hon har vuxit ut alla sina kläder speciellt byxorna.
Så slutet av maj får jag dem =)

Nu ska jag titta på Grey's anatomy i sängen och äta popcorn....

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ha en bra kväll. :)

2008-05-13 @ 20:01:00
URL: http://artondejuni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0