Måndag

Cykelskorna är nu mina =) Fick dem för 400kr så jag blev superglad. Jonas hjälpte till att byta däck, spänna bromsar och fixa växlar m.m Det var Jonas som gjorde det och jag hjälpte till lite så ska det nog vara haha..

Har nyss lämnat trasfian hod dagmamman, jonas är på jobbet och jag sitter här själv i lugn och ro. Har lite saker som jag ska göra. Skcka iväg regskyltar till vägverket, ringa tandläkaren och sy och stryka lite grejor. Sen ska jag träffa en kompis inne i stan och äta lunch och dricka vin =)
Vardagslyx!!! Jonas ska hämta O och fixa mat hemma och lägga henne. Medan jag är ute och pratar skit och dricker vin mmmmmm. 
Jag har inte varit ut på evigheter och de senaste gångerna jag har druckit rödvin har jag typ somnat efter 1 glas hahahaha...så det ska bli intressant och se hur det går idag! 

Men först ska jag ringa/sy/stryka m.m innan jag  åker in. Ska även hämta min mobiltelefon som har varit på rep. för jag fick vatten i den, som inte gick att laga =( 

Syns snart!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0