måndag

Idag har O varit hemma med mormor och morfar och mig förstås. Har varit och shoppat lite =) Trehjuling, picknick korg och lite små saker till trädgården. Hoppas att det blir bättre väder imorgon får då blir det pyssel i trädgården.
image32


Idag har vi grillat både till lunch och middag, måste passa på medan det är uppehåll. Till lunch blev det hambugare och till middag blev det grillat kött =) Mums och sen till efterrätt sockerfri rabarber och jordgubbspaj och druckit skumpa en måndagskväll. Varddagslyx!! Ibland är jag expert på att lyxa till en vardag. Men det är nog för att man jobbar skift och det är inte så ofta man är hemma en helg tillsammans. 
image33

Har fortfarande inte hunnit tränat något till tjejvättern fast jag är ledig och det har varit skapligt väder. Blääää ge mig styrka någon!!!!!!! 

Ha det gott ikväll =)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0