Cyklade till jobbet

Idag cyklade jag till jobbet 8km på 25min. Cyklade hemfrån runt 05.20 det var tidigt men jättefint när jag kom över västerbron låg dimman tungt över Kungsholmen. Det var så vakert att jag skulle ha med mig kameran. Min mobilkamera är så dålig!!
När jag cyklade hem blev jag erbjuden att gå och fika med en okänd kille som cyklade förbi mig. Hhan frågade om jag ville ta en fika med honom. Hihi Jag sa nej jag har mitt på det torra =) Och jag gillar mitt radhus liv =)

Nu på kvällen tog jag och Jonas en sväng med hojen. Det var roligt, lite kallt bara. Är lite sugen på att skaffa hoj men jag får nöja mig med min vespa i sommar.
mc


Någon gång kommer denna  bli min, hoppas jag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0