Cykeln såld...

Fick cykeln såld direkt. Så underbart nu har jag bara lite möbler som ska säljas =) Jag har kommit på att jag älskar att storstäda typ vårstäda som nu. Rensa, kasta och skura lådor m.m
Byta och tvätta gardiner rensa sminklådor m.m jag myser av bara tanken...hihi man är lite sjuk ......hihi
Men man blir så glad efteråt bara.

Nu jobbar jag igen och längtar hem igen.....

Dif förlorade idag =( bättre lycka nästa gång!!!

Blev inte någon plantering av tomatplanter idag, jag tyckte att det var så kallt ute efter jag hade hämtat dottern så vi gick hem och myste istället och sen kom farmor som ska vara barnvakt under kvällen.

Nu väntar jag på en glass från Burger King....mums...Lite onyttigt får man äta när man  jobba nätter =)
Och typ alltid........haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0